*ivm met “in bestelling” status kan bovenstaande foto afwijken van uiteindelijk geleverd model
VIN nummer | 59724942 |
Status | In bestelling |
3-PUNTSHEF | Hydraulische topstang; bediend door extra ventielblok en externe bediening op spatbord. |
AANHANGERREMVENTIEL | Hydraulische aanhangwagenrem Europees type |
AANKOPPELINR. AANHANGER | Hydraulische aanhangwagenrem Europees type |
ACCU | N.V.T. |
ACHTERSTE REGELVENTIELEN | 4 Elektrisch bediende ventielen achteraan – 8 push pull koppelingen |
ACHTERUITKIJKSPIEGELS | N.V.T. |
ACHTERWIELEN | 360/70R28 VERSTELBAAR |
BESTUURDERSRUIMTE | BlueCab 4 – Level 4 Cabine – Super Eco + Radio |
BESTUURDERSSTOEL | Premium luchtgeveerde stoel van Grammer |
EXTERNE BEDIENINGEN | N.V.T. |
FRONTGEWICHTEN | Frontgewichtendrager met 6 x 25 kg en geïntegreerde trekhaak |
GEREEDSCHAPSSET | Gereedschapset |
HEFLAT | Geen gatenbalk |
HYDR. HEFINRICHTING ACHTER | Hefinrichting met elektronische trekkrachtregeling (EDC), voorzien van 2 extra hefcilinders met een hefcapaciteit van 4600kg |
KENTEKENPLAAT | N.V.T. |
KLIMAATREGELING | N.V.T. |
KRUIPBAK | Kruip optie zorgt voor 12 extra lagere snelheden. Enkel verkrijgbaar op Mechanische en Hi-Lo transmissie |
LUCHTFILTER | N.V.T. |
MAX RIJSNELHEID | N.V.T. |
MIDDENGEMONTEERDE VENTIELEN | N.V.T. |
MOTOR | ENGINE F5C – STAGE V (Only 63-73-79-88 kW -4valves -3600cc) |
MOTORACCESSOIRES | Visco Ventilator |
MOTORUITLAATSYSTEEM | Verticale ventilator |
PASSAGIERSTOEL | N.V.T. |
PTO | Aftakas achter met 3 snelheden: 540/540E/1000 bij respectivelijk een motortoerental van 1958/1535/2000 Rijafhankelijk: de aftakaswordt aangedreven door de wielen.Een hendel aan de bestuurderszijde ontkoppelt de aandrijving van de motor en schakelt het rijafhankelijke aandrijving inDroge koppeling bij Mechanische transmissie en Natte koppeling bij Hydraulische transmissie |
RADIO EN INSTALLATIE | Radio met Bluetooth – AM/FM/DAB |
RUITENWISSER VÓÓR EN ACHTER | N.V.T. |
SPATBORDEN VOOR | 4WD voorspatborden vast |
VERLICHTING VOOR OPENBARE WEG | N.V.T. |
VERMOGEN | STALK LEVER SELF CANCELLING AND LH DOOR LIGHT SWITCH |
VERSNELLINGSBAK | Hydraulische Hi-Lo transmissie 32 x 16 (32 versnellingen vooruit en 16 versnellingen achteruit) bestaande uit 4 gesynchroniseerdeversnellingen, 4 niet-gesynchroniseerde groepen, FWD/REVkoppelingen voor pendelen (power shuttle) en HI-LO-koppelingen (Powershift alleen mogelijk van LO naar HI en vice versa).Kruip-optie voegt nog 12 lagere snelheden toe in voorwaartse beweging (44×16). De aftakaskoppeling is van het type natte koppeling. |
VOORAS | GEVEERDE VOORAS met elektrohydraulisch diff lock / zonder remmen;4WD met automatische inschakeling |
VOORLADER | N.V.T. |
VOORWIELEN | 280/70R16 A8 W8X16 V 4WD W/FSUSP NH |
WEG- EN WERKLAMPEN | N.V.T. |
7P PLUG OP FHPL SUPP | N.V.T. |
ACHTERBRUG | N.V.T. |
ACHTERSPATBORDEN – ROPS | Spatborden achteraan met zwart rubberen verlengstuk |
ACHTERUITRIJDALARM | N.V.T. |
BASIS-/SPECIALE KLEUREN | N.V.T. |
BRANDSTOFTANK | brandstoftank bestaande uit een centrale en laterale tank.standaard stuursysteem: V = 58 l ; N = 73 l ; F = 81 lsupersteer : N = 57 l ; F = 65 l |
ELEKTRISCHE STROOM | N.V.T. |
FRONTHEF EN PTO | Geen fronthef |
HYDRAULISCHE POMPEN | tandwielpomp 80 l/min (hogedruk systeem) + tandwielpomp 34 L/MIN bij Mechanische en Power Shuttle transmissie ; 39 L/MIN bij HiLoTransmissie (stuur systeem) |
INSTRUMENTENCLUSTER | N.V.T. |
KEUZE BANDENMERK | Geen voorkeur bandenmerk |
KOPPELSTUK VÓÓR D/A LINKS EN | N.V.T. |
LAADSYSTEMEN | N.V.T. |
MONITORBEUGEL | N.V.T. |
PARKEERSLOT | standaard handrem, geen parkeervergrendeling |
PTO-BEDIENINGEN SPATBORDEN | N.V.T. |
RADAR | N.V.T. |
REMMENPAKKET | N.V.T. |
ROKERSSET | Zonder rokerskit |
BASE STEER | N.V.T. |
BEDIENING REGELVENTIEL | N.V.T. |
BEDIENINGSARM | N.V.T. |
BIJKOMEND SCHERM/MONITORSTEUN | N.V.T. |
ZWAAILICHT | LED zwaailicht centraal gemonteerd op ROPS frame |